FUCK LOGIC - Taylor Swift is da best! Haters to the left!

Forum FUCK LOGIC Strona Główna
 

 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   

Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

 
Reputation

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 63, 64, 65  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FUCK LOGIC Strona Główna -> Ogólna dyskusja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość

Scarlet
Innocent


Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 307
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz/Kraków/Łódź

PostWysłany: Czw 16:59, 09 Lis 2017    Temat postu:

stasia94 napisał:
Scarlet napisał:
Podobno są jakieś wycieki snippetow i Dress jest beznadziejne. Niby nic nowego, ale mimo wszystko... ktos, cos...? Razz


Nikt, nic Laughing Laughing Sorry, ale zawsze mam ochotę tak odpisać na to pytanie Laughing


Hahah nie szkodzi Very Happy przynajmniej konkretna odpowiedz Very Happy

Rzekomo słowa Dress:

Inescapable, I'm not even gonna try
And if I get burnt at least we were electrified
I'm spilling wine in the bath tub
You kiss my face and we're both drunk


Ostatnio zmieniony przez Scarlet dnia Czw 17:00, 09 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

stasia94
That is mahogany!


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 21443
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 17:00, 09 Lis 2017    Temat postu:

ADA JAK TO WIDZISZ: MAM ZABLOKOWANE KONTO I NIE MOGĘ PISAĆ SMS, ALE PRZEZ BRAMKĘ CI SPRÓBUJĘ WYSŁAĆ Laughing Albo na fejsie, jak masz neta
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Luthien
Administrator


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 14740
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dark Blue Tennessee

PostWysłany: Czw 17:04, 09 Lis 2017    Temat postu:

lmao ludzie już wklejają całe teksty piosenek (których nie czytam), ale linku wciąż brak
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Scarlet
Innocent


Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 307
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz/Kraków/Łódź

PostWysłany: Czw 17:05, 09 Lis 2017    Temat postu:

No i podobno wycieklo w HQ... ciekawe kiedy bedzie do sciagniecia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora

stasia94
That is mahogany!


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 21443
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 17:28, 09 Lis 2017    Temat postu:

Scarlet napisał:
No i podobno wycieklo w HQ... ciekawe kiedy bedzie do sciagniecia.

Skąd info?
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Scarlet
Innocent


Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 307
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz/Kraków/Łódź

PostWysłany: Czw 17:30, 09 Lis 2017    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] z tego forum, trzeci post od dołu. Odswiezam sobie na przemian z naszym Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

stasia94
That is mahogany!


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 21443
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 17:31, 09 Lis 2017    Temat postu:

Na twitterze ludzie dają filmiki z fragmentami nagrywanymi z kompa, więc na sto pro już jest asgdjskfhkjsdfjb
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Luthien
Administrator


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 14740
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dark Blue Tennessee

PostWysłany: Czw 17:32, 09 Lis 2017    Temat postu:

stasia94 napisał:
Na twitterze ludzie dają filmiki z fragmentami nagrywanymi z kompa, więc na sto pro już jest asgdjskfhkjsdfjb


nie słucham tego, ale to ponoć jest nagranie z tego livestreamu co był wcześniej Laughing

nie mogę z całej tej sytuacji, ogarnąłby się ktoś w końcu Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Scarlet
Innocent


Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 307
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz/Kraków/Łódź

PostWysłany: Czw 17:34, 09 Lis 2017    Temat postu:

Laska na Youtubie wrzuciła COVER Dress.

SERIO?! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Adie
The Lucky One


Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 8075
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 17:35, 09 Lis 2017    Temat postu:

stasia94 napisał:
ADA JAK TO WIDZISZ: MAM ZABLOKOWANE KONTO I NIE MOGĘ PISAĆ SMS, ALE PRZEZ BRAMKĘ CI SPRÓBUJĘ WYSŁAĆ Laughing Albo na fejsie, jak masz neta

ok!! to na fejsie!! bo forum nie bede miala czasu ogarniac bardzo przez telefon szybko, ogarnę jak wrócę do domu
dzięki!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora

caroll
Untouchable


Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2837
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:40, 09 Lis 2017    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

laska wstawia, szybko działajcie Very Happy
dupa laska poszła na priv, tu dwa songi:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez caroll dnia Czw 17:41, 09 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Luthien
Administrator


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 14740
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dark Blue Tennessee

PostWysłany: Czw 17:41, 09 Lis 2017    Temat postu:

caroll napisał:
[url]https://twitter.com/troublehar [/url]

laska wstawia, szybko działajcie Very Happy


pobieram właśnie to, ale nie słucham póki nie będzie całości
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Scarlet
Innocent


Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 307
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz/Kraków/Łódź

PostWysłany: Czw 17:42, 09 Lis 2017    Temat postu:

Ja nawet nie mam twittera i nie wiem jak to ogarnac Very Happy Very Happy czuje sie jak z epoki kamienia łupanego ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Villemo
Cold as you


Dołączył: 17 Paź 2014
Posty: 151
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:45, 09 Lis 2017    Temat postu:

^ ja to samo:D

Ściągnęłam te dwie ale też czekam na cąłość - moze to i będzie jakiś paździerz ale i tak już chyba tradycyjnie nie moge sie juz doczekać i przesłuchać najlepiej z tekstami:)

Niech to już wycieknie:D A tak swoją drogą kto z Was ma w planach kupno płyty/magazynu:)? Czy wolicie najpierw odsłuchać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora

stasia94
That is mahogany!


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 21443
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 17:47, 09 Lis 2017    Temat postu:

Może se uzbieramy całą płytę do jutra Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FUCK LOGIC Strona Główna -> Ogólna dyskusja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 63, 64, 65  Następny
Strona 37 z 65

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 
Regulamin